sobota, 9 lipca 2011

DOBRY ZAROBEK

Od pewnego już czasu wertowałem stony internetowe, szukając  zarobku przez internet.I oto znalazłem pewną stronke "dobryzarobek",nie byłem przekonany czy to czasem znowu nie jest naciąganie (do tej pory co znalazłem jakąś ciekawą ofertę to najpierw trzeba było coś zapłacić od 100 zl w górę).Przeczytałem ofertę i pomyślałem ,że możeby tak spróbować.Wpłaciłem 5 zl na konto (tylko tyle się wpłaca)pomyślałem,że nawet jeśli to będzie oszustwo to stracę tylko 5 zl a nie 100 albo więcej.Od osoby której wysłałem te 5 zl dostałem linki gdzie można za darmo promować swój otrzymany link.Powysyłałem swojego linka do znajomych,wstawiłem w paru darmowych ogłoszeniach i czekałem na efekty.Po paru tygodniach zacząłem zarabiać i to nawet niezłe kwoty (od 1000 zl w góre).Pewnie, że znajdą się osoby którym nic nie wychodzi i będą marudzić,ale z perspektywy czasu mogę powiedzieć ,że są z tego pieniądze przy małym ryzyku.Poświecamy tylko trochę czasu i te 5 zl.zresztą każdy może mieć swoje zdanie ja w każdym razie jestem zadowolony,bo ciągle wpływają pieniądze.

Więcej informacji w linku http://dobryzarobek.pl/index.php?id=3fb12af3aa89523ad412376022867f7a

1 komentarz: