piątek, 8 lipca 2011

Jak promować firmę w Internecie ?

<h2>Jak promować firmę w Internecie ?</h2>
<p>Autorem artykułu jest Mariusz Gąsiewski</p>
<br />
Promocja biznesu w Internecie staje się coraz trudniejsza ze względu na coraz silniejszą konkurencję i coraz wyższe bariery prowadzenia biznesu.Nadal jednak ze względu na stosunkowo niskie koszty i wysoką efektywność odpowiednio zaplanowana kampania promocyjna produktu lub usługi w Internecie może znacząco zwiększyć zyski firmy.
Promocja biznesu w Internecie staje się coraz trudniejsza ze względu na coraz silniejszą konkurencję i coraz wyższe bariery prowadzenia biznesu. Nadal jednak ze względu na stosunkowo niskie koszty i wysoką efektywność odpowiednio zaplanowana kampania promocyjna produktu lub usługi w Internecie może znacząco zwiększyć zyski firmy.<br /><br /><br /><strong>1. Tworzenie strony firmowej</strong><br />• stworzenie strony internetowej, która odpowiada jak najbardziej specyfice naszego biznesu i naszej firmy uwzględnia podstawowe specyfiki tworzenia treści na użytek Internetu;<br />• udostępnienie na witrynie firmy tych informacji, których poszukuje potencjalny klient, a nie tych, o których lubimy pisać;stosowanie na witrynie zasad tworzenia treści na potrzeby Internetu (tekst na komputerze czyta się gorzej niż na papierze) – więcej o tym na: <a href="http://www.ittechnology.us/specyfika-tresci-w-internecie/">Specyfika treści w Internecie</a> ;<br />• stosowanie na witrynie języka używanego przez klienta, a nie specjalistycznego żargonu znanego tylko specjalistom w określonej dziedzinie;<br />• staranne dobranie nazwy domeny (domena odpowiadająca nazwie firmy, najlepiej we wszystkich możliwych poziomach domen, tzn. przynajmniej .pl. i com.pl);<br />• podanie na witrynie widocznego kontaktu do firmy, jak również wszelkich elementów, które mogą wzbudzić zaufanie u potencjalnego klienta (np. zdjęcie siedziby firmy, certyfikaty i itp.).<br /><br /><br /><strong>2. Budowanie wizerunku </strong><br /><br />• powolne i mozolne budowanie swojego wizerunku jako autorytetu w danej tematyce, rozbudowywanie relacji z mediami, autorytetami;<br />• dodawanie artykułów do serwisów, które są popularne w danym biznesie;<br />• <a href="http://www.ittechnology.us/gdzie-mozna-dodac-artykuly-seo/">publikacje typu PR SEO</a> w popularnych serwisach takich jak Artelis.pl i Artykularnia.pl, które z jednej strony budują wizerunek jako specjalisty w określonym temacie, z drugiej zaś umożliwiają zdobywanie linków do strony internetowej; <br />• tworzenie ciekawej treści, która będzie cytowana i dyskutowana na innych serwisach;<br />• rozwijanie bloga niszowego, który skupia się na określonej tematyce, ale jednocześnie nie jest zbyt wąski, aby za jego pomocą dało się stworzyć silną i rozpoznawalną markę;<br />• współpraca z innymi blogowiczami – komentowanie ich artykułów, zapraszanie ich do wypowiadania się na łamach blogu; tworzenie społeczności w obrębie bloga<br />• wrastanie w społeczności – znajdywanie pokrewnych forów internetowych, grup dyskusyjnych, blogów, które będą umożliwiały wymianę wiedzy, doświadczeń i budowanie autorytetu;<br /><br /><strong>3. Marketing w wyszukiwarkach i <a href="http://www.ittechnology.us/seo-kursy-przewodniki-i-listy/">SEO</a></strong><br />• staranne dobranie nazwy firmy i skorelowane z tym działania wyboru domeny (domena odpowiadająca nazwie firmy, najlepiej we wszystkich możliwych poziomach domen;<br />• zdobywanie linków dla strony firmowej i bloga – rejestrowanie w katalogach, publikacje z linkami, które odwołują do serwisu firmowego, wymiana linkami z innymi serwisami, linkowanie do wartościowych serwisów;<br />• stosowanie płatnego wyszukiwania dla zdobywania użytkowników i optymalizowania serwisu i przygotowywania strategii SEO.<br /><br /><strong>4. Tworzenie rozgłosu</strong><br /><br />• dawanie czegoś za darmo w zamian za link do strony lub baner reklamowy – może to być darmowy (ale też wartościowy) ebook, darmowe skórki do popularnych systemów;<br />• sponsorowanie lokalnych wydarzeń kulturalnych i medialnych.<br />• wykorzystywanie najnowszych zdobyczy serwisów społecznościowych do umieszczania wartościowych dla danej społeczności plików interaktywnych ,<br />• wykorzystanie <a href="http://www.ittechnology.us/social-media-optimization-i-social-media-marketing/">Social Media Marketing</a> do rozwijania popularności serwisu i firmy w obrębie społeczności.<br /><br /><strong>5. Komunikacja z odbiorcą treści i klientem </strong><br /><br />• stosowanie pełnego wsparcia dla klienta w ciągu całego procesu sprzedaży i po jej zakończeniu;<br />• kontakty z klientem za pomocą odpowiednio przygotowanego adresu email, wizytówek, <br />• rozwijanie sieci kontaktów poprzez znajomych, specjalne akcje promocyjne;<br />• wysyłanie spersonalizowanych podziękowań, życzeń, zaproszeń.<br /><br />
---
  <p><a href='http://www.ittechnology.us/wyszukiwanie-lokalne-przewodnik/'>Kurs SEO - SEM</a> dla niedużych firm i początkujących biznesmenów - sposoby promocji, niedużej lokalnej witryny w Internecie. W kursie: budowanie strony, pozycjonowanie, reklama płat</p>

Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://artelis.pl/">www.Artelis.pl</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz